A híres francia divatház a gyönyörű görög szigetet választotta legújabb kampánya helyszínéül, mely az „Utazás lelke” nevet viseli.
A csodaszép Milos-on, mely azúr színű vizéről, egyedi sziklaformációiról híres, a Louis Vuitton szeme Viviane Sassen fotós képein keresztül akadt meg.
Az elkészült videóban Sassen iskolás korú gyerekeket instruál a lélegzetelállító táj előtt, melynek köszönhetően a kampány egy gyermekkori álom érzetét kelti.
A közösségi médiában megjelent posztjában a divatház azt írja, hogy „ez egy emlékidéző óda a belső gyerekeknek a túlvilági gyönyörűségről és a végtelen lehetőségekről való álmodozás alatti szabadságról”.
A kampányban nem csak Milos jelenik majd meg, Sassen több különleges helyszínre is elutazik Franciországban és Jordániában is.
A Louis Vuitton nem az első a közelmúltban, aki Görögország csodaszép tájait használta fel inspirációként, nemrégiben így tett a Dior is.
Videó: Youtube - Louis Vuitton