Amitől garantáltan mindenki újra 20 évesnek érzi magát.
A Görög Nemzeti Turisztikai Szervezet közzétette a 2022-23-as téli kampányát, mely a következő kérdést intézi az utazókhoz: Újra 20 évesnek akarod érezni magad? Hellász célja a turisztikai szezon meghosszabbítása, ezúttal minél több nyugdíjas korú turista elérésével.
Az ország májusi kampányát („Görögország: Örökre maradni akarsz majd”) az Onassis Alapítvány finanszírozta, és a nyári szezon kimaxolása volt a cél. Az eddigi számok szerint ez nagyon is sikeresnek mondható, ugyanis az első fél évben mintegy 8 millió vendég érkezett Hellászba, amely az előző évhez képest 428,9%-os emelkedést jelent. Mindez pedig több, mint 5 milliárd euró bevételt generált.
Ezúttal az érettebb korúakhoz szólnak, azokhoz, akik a zord téli szezonban is a kellemes meleg és mediterrán életérzés után vágynak. Spanyolországhoz hasonlóan a nem titkolt cél itt is azon északi turisták megszólítása, akik a magas energiaszámlák elől délre menekülnének, hisz még ez is olcsóbban jöhet ki, mint a horribilis számlák fizetése.
A Görög Idegenforgalmi Minisztérium az egész éves turisztikai szezon megerősítésén dolgozik, mely stabil bevételi forrás lehetne az országnak az esztendő minden egyes hónapjában.