Az Egri Görög Önkormányzat blogja

Kalimera Eger!

8 görög egyetem a legjobbak között

2018. október 07. - kalimeraeger

kapodistrian_egyetem.jpg

Fotó: Pinterest

A World Academic Ranking List 2019-es listáján, mely a legjobb felsőoktatási intézményeket rangsorolja, 8 görög egyetem is szerepel.

A görögök közül a legjobb helyen a Krétai Egyetem végzett, mely összesített állásban a 351-400. helyezettek között szerepel.

A lista többi görög résztvevője:

  • a Kapodistrian Egyetem (Athén),
  • az Égei Egyetem (Lesvos),
  • az Arisztotelész Egyetem (Thessaloniki),
  • a Műszaki és Üzleti Egyetem (Athén),
  • a Ioanninai Egyetem (Ioannina),
  • a Démokritosz Egyetem (Xanthi), valamint
  • a Patrai Egyetem (Patra).

A bejegyzés trackback címe:

https://kalimeraeger.blog.hu/api/trackback/id/tr1114287825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása